7 דרכים לקדם את העסק שלכם בחינם

7 דרכים לקדם את העסק שלכם בחינם

האינטרנט שופע פלטפורמות שיווק שלא עולות אגורה אחת – אתם רק צריכים לדעת איפה לחפש אותן.

 

יתכן שלא יהיו לכם הרבה כסף לבזבז על שיווק בשלבים המוקדמים של ההפעלה, אבל זה לא אומר שאין דרכים יעילות להביא את המותג שלכם לשם.

 

לפני האינטרנט היו לעסקים קטנים רק כמה דרכים לשווק את המוצרים שלהם בזול, באמצעות שיטות כמו הדפסת פליירים או חסות לאירועים מקומיים קטנים. עכשיו יש כל מיני הזדמנויות ברשת – אתם רק צריכים לדעת איפה לחפש אותן.

 

קבלו שבע דרכים לקידום העסק שלכם באופן מקוון שלא יעלה לכם אגורה:

 

  1. השתמשו בשלושת שירותי הרישום המקומיים הגדולים

רישום העסק שלכם בגוגל מאפשר למצוא אותו ביתר קלות בחיפושים במנוע הזה, והוא גם מופיע בגוגל מפות. כל שעליכם לעשות הוא למלא את הטופס ולהירשם, ואז לאמת את העסק שלכם באמצעות תהליך האישור שלהם, אותו ניתן לבצע באמצעות שיחת טלפון או דואר. יש גם מאגר נתונים גדול של עסקים מקומיים ביאהו. זה בחינם, והוא בהחלט שווה את מספר הדקות שנדרש כדי להתקין אותו. לבינג של מיקרוסופט יש שירות דומה שקל להירשם אליו.

 

  1. אמצו את המדיה החברתית

המדיה החברתית אינה רק כלי לזכות בחשיפה – היא הפכה כעת להשקעת זמן הכרחית עבור כל עסק. אתם יכולים לפרסם מודעות ומבצעים בדף הפייסבוק שלכם ולנהל ערוץ ישיר עם הלקוחות בטוויטר. נטוורקינג בלינקדאין – הן ברמה האישית והן ברמה החברתית – יכולה להיות דרך נוספת לעזור לכם.

 

  1. נהלו בלוג

בלוג לא רק עוזר לחברה שלכם להתפרסם באמצעות עוקבים, אלא הוא דרך ליצור קשר ישיר יותר עם הצרכנים שלכם. אך זכרו כי אחד המפתחות העיקריים לבלוגים הוא לעדכן את התוכן שלכם בתדירות גבוהה ככל שתוכלו. בלוג רדום ונטוש לא שווה כלום.

 

  1. העלו סרטונים ביוטיוב ובפליקר

יוטיוב מספקת דרכים בחינם להפיץ סרטוני קידום מכירות יצירתיים, אך על מנת להצליח עליכם ליצור תוכן שאנשים רוצים לראות ושהוא רלוונטי לעסק שלכם – מודעה פשוטה לא תעבוד. פרופיל פליקר יכול לעזור גם בכך שהוא נותן לכם מקום אחד לשים בו את כל התמונות לעסק שלכם, ומאפשר לכם לחזור לאתר שלכם.

 

  1. קידום אתרים באתר החברה שלכם

לא ניתן להמעיט באופטימיזציה למנועי חיפוש בעולם מנועי החיפוש. קראו ספר או מדריך הוראות מקוון בנושא SEO כדי לוודא שהאתר שלכם מוכן לביצועים במנועי חיפוש.

 

  1. הודעות לעיתונות

בכל פעם שהעסק שלכם עושה משהו ראוי לחדשות, אל תהססו לפרסם את זה בעיתונות – אולי אנשים יראו את זה. עיתונות היא כלי מדיה רב עוצמה שיש להשתמש בו כדי לעזור לייצר פרסום. ישנם כמה עשרות אתרים שבהם אתם יכולים להשתמש בהודעות לעיתונות.

 

  1. הצטרפו לקהילה מקוונת רלוונטית ותרמו למידע שם

בכל נישה יש קהילות מקוונות שבהן תוכלו להראות נוכחות. אבל אם אתם רק נרשמים לפורום כדי לפרסם מדי פעם את העסק שלכם זה לא מועיל לאף אחד, וככל הנראה סתם ירגיז אנשים. תרמו ובנו באופן פעיל קשר עם הקהילה, תוך שמירה על פרסום העסק שלכם. קדמו את העסק שלכם באופן פסיבי על ידי הכנסת קישור או הזכרתו רק כאשר ההקשר מתאים.

סגירת תפריט