גוגל על ​​עדכון הליבה של מרץ 2019: זה לא העדכון הגדול ביותר שהוצאנו עד כה

גוגל על ​​עדכון הליבה של מרץ 2019: זה לא העדכון הגדול ביותר שהוצאנו עד כה

יחד עם זאת, הנתונים מראים כי חלק מהאתרים, שספגו פגיעה קשה בעקבות עדכוני הליבה הקודמים, השתפרו לאחר העדכון האחרון. אולם עדיין מוקדם מדי מכדי לומר הרבה על היתרונות שטומן בחובו עדכון הליבה של מרץ 2019 שיצא ב-12 לחודש עבור משווקים ובעלי אתרים.

 

קראו בין השורות

כאשר נשאל אם עדכון הליבה החדש מוחק את עדכוני הליבה הקודמים, למשל את עדכון הליבה הראשון באוגוסט, דובר של Google ענה כי "אנו משפרים את האלגוריתמים שלנו ללא הרף, ובונים הלאה על מנת להשתפר".

 

אבל, Google לא אמרה לא. במילים אחרות, Google אמרה שהיא עושה שינויים במאמץ לשפר את האלגוריתמים שלה. Google מוציאה כמה עדכוני הליבה בשנה, וכל אחד מהם נועד כדי לבצע שיפורים. סביר להניח שגם העדכון האחרון מטרתו לשפר כמה מן הבעיות שהיו לחברה עם עדכוני הליבה הקודמים.

 

יחד עם זאת, הנתונים מראים כי חלק מהאתרים, שספגו פגיעה קשה בעקבות עדכוני הליבה הקודמים, השתפרו לאחר העדכון האחרון. אין הדברים נכונים לגבי כלל האתרים, כמובן. רבים מהם נפגעו בעבר, וכנראה שהם עדיין לא מצליחים כל כך ב-Google.

 

האם זה קשור ל-Penguin, האלגוריתם המפורסם של החברה? Google אמרה כי עדכון זה לא היה קשור לאף אחד מהעדכונים האחרונים של Penguin. "זה לא היה עדכון של Penguin, מפני שאנחנו כבר לא עושים זאת, כפי שאמרנו בעבר. זה היה עדכון ליבה, כמו שהסברנו".

 

"לא העדכון הגדול ביותר"

Google לא תגלה לנו עד כמה גדול היה העדכון הזה, אבל הוא לא היה הגדול ביותר. "זה היה עדכון בולט באופן חיובי, שהרגשנו כי יאשש את הדברים בהתאם למה שאמרנו בעבר", כך נמסר מ-Google. למעשה, Google אמרה כי "עדכון זה רחוק מלהיות העדכון הגדול ביותר שהוציאה החברה אי פעם", כאשר היא רומזת בדבריה שהעדכון האחרון משתווה בגודלו לעדכוני הליבה הקודמים.

 

Google לא מוכנה להרחיב עוד בעניין גודל העדכון הזה, ומוסרת רק כי "אנחנו לא מאפיינים אותו מעבר לכך".

 

התאמה עצבית

Google מסרה כי כל עדכוני הליבה ועדכוני התאמה עצבית אינם קשורים אלה לאלה, למעשה, Google  אמרה שהיא בדקה אם עדכונים כלשהם להתאמה העצבית יצאו בערך באותו זמן שבו יצאו כל אחד מעדכוני הליבה, והתברר כי הם לא.

 

"ההתאמה העצבית הייתה חלק ממערכת הליבה שלנו במשך יותר מחצי שנה. אף אחד מעדכוני הליבה שאישרנו לא עלה בקנה אחד עם שימוש חדש בהתאמות עצביות", מסרה החברה.

 

אנו נמשיך לאסוף נתונים בעזרת הסקרים שלנו, ונחפש דפוסים וסימנים אחרים שעשויים לעזור לקוראים שלנו ולקהילת ה-SEO. כפי שאמרנו קודם, נתונים מוקדמים מראים כמה דפוסים מעניינים עד כה.

סגירת תפריט