מה זה רימרקטינג?

מה זה רימרקטינג?

רימרקטינג (שיווק מחדש) הוא הטקטיקה של הצגת מודעות ממוקדות לאנשים שכבר ביקרו באתר שלכם או ביצעו פעולה כלשהי. מבחינת ביצוע טכני, רימרקטינג הוא תהליך השימוש בתג javascript (המכונה פיקסל) להצבת קובץ cookie בדפדפן המשתמש. לאחר מכן, קובץ ה-cookie מודיע לפלטפורמת הרימרקטינג להציג מודעות ספציפיות לתצוגה באמצעות החלפת מודעות, על סמך הדפים או המוצרים שהמשתמש ביצע לגביהם חיפוש או חיפש אותם באתר או באפליקציה שלכם.

 

ניתן להשתמש ברימרקטינג לצורך קידום מוצר או הצעה ספציפיים, או להשגת יעד המרה מסוים כמו יצירת לידים. ב-eCommerce, למשל, ניתן להשתמש במודעות רימרקטינג כדי לשחזר עגלות קניה מקוונות על ידי הצגת המוצר שהמשתמש הוסיף לעגלה אך עזב את האתר ללא רכישה.

 

היתרונות של רימרקטינג

 

  1. מדריך את המשתמשים בהמשך המשפך השיווקי:

רימרקטינג לא רק מזכיר למבקרים את רצונם לעסוק במותג שלכם, אלא יכול להקל על המעבר לשלב הבא של משפך ההמרה. אם משתמש עזב, למשל, את מודעת הרימרקטינג, ניתן להציג בפניו מיד את המודעה לרימרקטינג, מה שמוביל אותו בחזרה לדף המוצר, שם ניתן לתמרץ אותו לעבור לשלב הבא של המשפך – הוספת הפריט לעגלה.

 

  1. מודעות רלוונטיות יותר:

 

ניתן להתאים אישית מודעות לרימרקטינג כך שיתאימו להעדפות ולצרכים של כל משתמש או לפלח לקוחות ספציפיים. ניתן לעשות זאת באמצעות מודעות דינמיות, שמתאימות באופן אוטומטי תוכן וקידומי מכירות ספציפיים לכל משתמש ומבטיחות שהוא נחשף לקריאייטיב הרלוונטי ביותר.

 

השימוש בפתרונות פרסום דינמיים המתמזגים עם יכולות התאמה אישית אוטומטית מגדיל את העושר של קמפיינים של רימרקטינג, וכתוצאה מכך, מעורבות המשתמשים עמוקה יותר וההחזר על ההשקעה בשיווק (ROI) גבוה יותר.

סגירת תפריט